vindvissla
Trådstartare
Vi har precis byggt ett jättefint hus, men pengarna tog ju slut så här i slutet hihi och därför är inte ovanvåningen inredd än. Där är väggar och jag har nästan målat alltihop men det är golvet som är det stora problemet. Vi vill gärna ha trägolv och har fått en kalkyl på ungefär 16 000 kronor plus lika mycket för själva jobbet. Detta är pengar vi inte har för tillfället men vi skulle ändå vilja flytta upp! Så jag kom på den briljanta idén att köra upp till Ikea i Belfast och shoppa deras billiga laminatgolv, då skulle det bli runt 5000 kr för golvet istället, plus lite underlägg och sådär.
Nån som har testat? Hur pass bra fungerar det? Går det att ha med golvvärme eller är det helt förkastligt? Planen skulle ju vara att kunna bo där uppe ett tag, kanske ett år, kanske tre eller fem, och sedan lägga ett riktigt trägolv. Men just att slippa ha golvet som prio ett just nu. Jag vill ju göra trädgård
Nån som har testat? Hur pass bra fungerar det? Går det att ha med golvvärme eller är det helt förkastligt? Planen skulle ju vara att kunna bo där uppe ett tag, kanske ett år, kanske tre eller fem, och sedan lägga ett riktigt trägolv. Men just att slippa ha golvet som prio ett just nu. Jag vill ju göra trädgård