Lägga in bilder/videos från ipad

Emtherlia

Trådstartare
Jag lyckas inte lägga in bilder eller videos från min iPad Air.

Jag är inne i en tråd där jag vill posta en video eller en bild så jag trycker på "bild/video-knappen", då kommer rutan upp där man ska klistra in länken men den kommer upp i mitten av halva tråden, alltså inte över inlägget jag håller på att skriva.

Sen när jag försöker klistra in länken så går det inte. Jag håller ett finger ett par sekunder i rutan för att få fram "klistra in" men "klistra in" försvinner lika snabbt som jag hinner ta bort fingret, jag hinner alltså inte trycka på "klistra in".

Bugg?

Tack för rapporten jag skall försöka titta närmare på detta. Är det någon annan som kan bekräfta detta problem på ipad eller iphone.

Jag har kunnat lägga in bilder från min IPad förut, men för ett par dagar sedan slutade det fungera och är istället precis som Emtherlia beskriver. :(

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 319
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Hej @Gunnar ! På mobilen när jag ska lägga in en bild via en länk så dyker det såklart upp en ruta där jag klistrar in länken och ska...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 680
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama