Lägga in bilder i Besöksmeddelanden!

Trygg

Trådstartare
Kikade om det redan fanns en tråd om detta men jag hittade ingenting om just det!

Ber om ursäkt om jag missade den informationen!

Hur gör man för att lägga in bilder i besöksmeddelandena?
Bildlänken finns och jag har försökt med precis allt men ändå visas inte själva bilden i meddelanderutan!

Hur gör man?

Sv: Lägga in bilder i Besöksmeddelanden!

Jag ser din ängel vid dina inlägg, på samma sätt som under ditt namn här

Jag testade på ett inlägg i min egen gästbok och det ser ut som om det bara är ren text som gäller i gästboksmeddelandena. Bilder, urlar, färger och fetstil är alla avslagna.

Lite konstigt att det inte fungerar, tycker att det borde ha gjort det.

Tills vidare har jag nu slagit av alla knappar för att lägga in länkar, bilder m.m. så att man inte skall förledas att tro att det fungerar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 584
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
674

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka