Lägga in bild

Madick

Trådstartare
Jag laddade upp två bilder och fick mail att de var godkända. Lat som jag är så trodde jag det var klart, och raderade bara mailen utan att läsa.

Bilderna finns inte uppe, så jag misstänker att jag borde bekräftat på nåt sätt i mailen, kan det vara så? I så fall, måste jag lägga upp bilderna igen, eller går det att få nytt bekräftelsemail?

Sv: Lägga in bild

Du har ju lagt in 2 bilder i galleriet. Fast i grind.
Jag hittade dom . Men det kanske var några andra?

JA! De hamnade bara i en annan kategori än jag trott... Suveränt, tack!
Men hur i bängen hittar jag koden eller nåt annat smidigt sätt att lägga in så det blir klickbar bild i ett inlägg?

Senast ändrad:

Jag är på ett annat forum med exakt samma "bas" och där finns det en länk under smiliesarna där man lätt kan välja av sina bilder vilken man vill lägga in i inlägget. Men jag hittar inget sånt här.

Funkar det inte om du går in under din profil (klicka på ditt användarnamn) och hämta dom under " dina inlagda bilder"?
Annars vet jag inte heller.

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
16 799
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 224
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama