lägg in bilder på era

Sv: lägg in bilder på era

här är lite bilder på mig och min klumpeduns ute i sörjan :smirk:

DSCF1360.jpg

DSCF1369.jpg

DSCF1399.jpg

4982944.jpg

Rider igentligen inte westen men det är roligt att testa på lite andra saker i bland :)

Sv: Re: lägg in bilder på era

Eftersom det finns andra raser som kan ha lika breda ryggar, så går det nog väldigt bra! Finns ju x-full-bommar till exempel.

DSC00510_resize.JPG

En vacker dag blir min fina Simme också en westernriden poa. Än så länge drar hon rockard o kjälke i skogen. Nästan 2år på bilden. Nu 2,5år gammal.

Han har haft som Malumbub sa, xtra full men jag hade köpt in en sadel för min quarter som var vanilg full som var "flared out" i fronten och det passade honom bättre en extra full. :crazy: Who wuda thought???

Den var en snygging!:love: Och en ovanlig ras här i sverige eller? Vet du hur många finns här i sverige eller har jag varit blind?

5646412.jpg

jag är ingen westerryttare men jag var på ett western ridläger i sommras..

jag har iaf sidepull och rider barrel race:)

Sv: Re: lägg in bilder på era

Den var en snygging!:love: Och en ovanlig ras här i sverige eller? Vet du hur många finns här i sverige eller har jag varit blind?

:) Tack tack! Jag vet faktiskt inte hur många det finns här i landet men de är ju mer vanliga i Danmark o Tyskland,,

kingh.jpg

kingg.jpg

Jag och king på framridning

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 766
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 615
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 039
Senast: fio
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
806
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv