lägg in bilder på era

Sv: lägg in bilder på era

Här är Katschi:

5552717.jpg

På långritt:
5552736.jpg

Jag svarar Bumble-bee och Lakrits här;)...Jag gillar henne också. Underbart psyke och rejäl liten häst:love: 2 år på bilderna som togs midsommar-06. Hon rids in nu och är jätteduktig:D (Skryt skryt;) )

Du har inte lite fler bilder på denna skönhet:d

Vad är det för ras? Mkh?

Lakrits nyfiken

Senast ändrad:

Känner du inte igen hennes öga?;)

Lilly är en Welsh Cob e: Leyeswick Dai u: Crugybar Lucy´s Lady född 04. De flesta bilderna finns redan här och var på Buke så jag väntar lite till med att lägga in några tills jag har några ridbilder. Det ska inte dröja så länge till:p

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 766
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 039
Senast: fio
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
806
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp