Laga lecasten?

fejko

Trådstartare
Eftersom min förra tråd blev "sönderpsykologiserad" startar jag en ny. Kort och gott: Går det att laga lecasten? Hur gör man?

Sv: Laga lecasten?

Handlar det om en lös sten som gått i två bitar så borde det väl funka med plastic padding.

Är det en sten inne i en mur som är trasig har jag inget direkt tips att ge. En möjlighet skulle ju kunna vara att man tar ur den trasiga stenen och sen trycker dit en ny och pressar in murbruk runt om.

Liknande trådar

Anläggning Jag har byggt om ett gammalt kostall. Golvet behöll vi, men nu har unghästen börjat gräva loss stora stenar ur golvet som är av cement...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: Scata
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 lag kom till start när lag-SM för ponny avgjordes hos Ljuslingsbackens Fälttävlansförening. Förra årets silvermedaljörer...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: Lars L
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 063
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka