V

_vanhanen_

hejhej.. är det någon som vet vart reglerna för lag-SM finns?

Sv: Lag SM

Nej stormur tackade nej till annordna lag sm:crazy:, så det är inte bestämt var det ska hållas :confused:

VA? Jaha...visste inte att dom kunde göra så. *hmm* :S Stockholm är ju bra annars, nära för många liksom...

Nej inte jag heller, men det kunde man tydligen ;)
Ja det hade varit väldigt bra (eftersom jag är medlem i stormur) om det hade varit i stockholm.
Men tyvärr :(

Åh okej...men då kan det hamna vart som helst nu eller? De har ju inte gått ut med nåt om ifall nån vill anordna heller? :O Det är kanske bra för klubbarna o veta nu? Om de ska hinna anordna menar jag! *hm* Hoppas det inte hamnar för långt bort bara! :(

De verkar som de är få klubbar som vill anordna något. De är väl problem i sånna fall med både lag-sm och sm:confused:

Åh okej...men då kan det hamna vart som helst nu eller? De har ju inte gått ut med nåt om ifall nån vill anordna heller? :O Det är kanske bra för klubbarna o veta nu? Om de ska hinna anordna menar jag! *hm* Hoppas det inte hamnar för långt bort bara! :(

Kan inte framtid ordna det? :idea: :rofl: Karin ,det kan du väl se till? ;) skulle ju vara super alltså, haha :D

Jag vet inte:confused:

Fast man kan väl förstå i och för sej. Sm är ju ett stort arrangemang:smirk: men någon borde de finnas!
Vänta bara tills min hemma klubb byggt klart sin nya bana!:banana:

HAHA ja det skulle skulle ju va perfa. ;) Men det krävs ju en massa för att ordna en sån stor tävling. Tyckte att det va bra när den som vann fick anordna eftersom det gick runt lite då...Aja, hoppas dom löser det iallafall!! Vi vill ju ha både Lag-SM och SM i år!!! :)

Då hoppas jag att ni tar hem det i år då, Karin ;)

(Om det nu blir nåt)

någon som vet var lag-sm uttagningen i sthlms området är? :P

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 20 lag är anmälda till årets lag-SM i dressyr som avgörs i Linköping den här helgen.
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det var dressyrbonanza hos Täby Ryttarsällskap i helgen när Folksam lag-SM för ponny avgjordes. Efter två dagars tävland var det...
Svar
0
· Visningar
53
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under helgen avgjordes tredje och sista omgången i tre zoner av ponnyallsvenskans elitserie. Sex lag är nu klara för lag-SM första...
Svar
0
· Visningar
108
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen avgjordes lag-SM i dressyr på Linköpings Fältrittklubb. Edsbyns Ridklubb red hem SM-guldet i dagens final.
Svar
0
· Visningar
136
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka