Lag-SM uttagning ?

Michis

Trådstartare
Någon som vet när lag-sm uttagningen för stockholmsregionen är ?
Känns som om alla andra har planerat utom "vi" ?
någon som vet vilka som ska hålla i den ? Om inte, kanske det är dags att nån tar åt sig ansvaret ?

Sv: Lag-SM uttagning ?

raadeeerrattt!

Senast ändrad av en moderator:

Nej, men det skulle vara kul att veta. Man kanske skulle kunna vara med på uttagningen!

Är det någon här som kommer till uttagningstävlingen för Syd på Elinehof den 21 maj?

Vili skrev:
jag ska dit och tävla bastölt femgång och lätt stilpass
Ahh, vad roligt!! Vi kommer att vara där som funktionärer. Även hyra ut boxar till de som vill det.

Vili skrev:
vet du om man får bygga hagar? annars låter ju box perfekt

Jag tror att du får göra det, men annars är det stall i närheten som hyr ut boxar.

Nu hade ju detta med uttagningen i stockholmsregionen att göra ;)

ingen som vet något fortfarande ?

Bättre att tråden kommer igång väl? Det handlar ju iallafall om Lag-SM....

starta en annan tråd isf, vill inte ha massa information om nåt annat än det jag frågade från början, ok att det handlar om Lag-SM, men inte samma ämne inom det som jag ville med den här tråden...

Kanske skriva en tydligare rubrik då......

Hellre det än 3054 trådar om Lag-SM på olika håll kanske? ;) Det kanske är läge för en sammanslagen tråd om Lag-SM :idea:

Men stockholmstrakten är inte Region Mitt då? Isåfall är det på Fors Gård 27-28 maj.

Stockholmregionen är inte samma som Region mitt.

/Malin

Senast ändrad:

Real_Life skrev:
Men stockholmstrakten är inte Region Mitt då? Isåfall är det på Fors Gård 27-28 maj.

Kanske bra att skriva att det är på Fors Gård i Riddarhyttan, inte i Stockholm, det är Mitt-uttagning på.

/Malin

Tack för att du rättar mig :p

Sånt jag inte vet men förstås gärna vill veta :)

Jag såg på både Vallfaris och Mökkurs hemsida att det kommit inbjudan om Lag-SM uttagning på Lappdals går, tror jag att det var.
Det var för både Vallfari, Stormur och Mökkur eftersom de båda ligger i Stockholms regionen.
Hade gärna varit med, men tyvärr så går det inte.:(

Svalan skrev:
Jag såg på både Vallfaris och Mökkurs hemsida att det kommit inbjudan om Lag-SM uttagning på Lappdals går, tror jag att det var.
Det var för både Vallfari, Stormur och Mökkur eftersom de båda ligger i Stockholms regionen.
Hade gärna varit med, men tyvärr så går det inte.:(

Japp det stämmer, tror att det var den 6 juni!
Nå, vilka ska dit?? :)

Michis skrev:
starta en annan tråd isf, vill inte ha massa information om nåt annat än det jag frågade från början, ok att det handlar om Lag-SM, men inte samma ämne inom det som jag ville med den här tråden...

Men det kanske är fler som vill ha den informationen som skrivits?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för det första svenska mästerskapet någonsin för lag i working equitation! Sex klubbar och sju lag kommer till start hos...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
501
Senast: CarEr
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
3 189
Senast: Cambrie
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka