Lag-SM ponny

H

Henchen

Hur tror ni att det gick för alla? Är det nån som var där och kollade banan eftersom den skulle ha några överaskningar?

Sv: Lag-SM ponny

Guld : Dagstorp
Silver : Tidaholm
Brons : Flyinge
Plac : Trolleholm , Team Lost (Loo, Stora Lundby) , "Kommer inte ihåg" :idea: , Hermanstorp . :bump:

Jag var där, jag tyckte att banan var bra och faktiskt ganska enkel. Det var iofs en ganska maffig spets i kat D, och ett gegghål ute på gärdet som en del hästar tvekade på (första vattenhindret). Överlag väldigt välordnade och trevliga tävlingar. Ingen som har några bilder?

Tackar för tipset! :) Hur gick det för er ponnypappan?

Senast ändrad av en moderator:

Jag var där,
fast vårat lag gick det inte så himla bra för.

fin bana iaf =)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
109
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
59
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka