lag-sm islandshäst

Sv: lag-sm islandshäst

Vilka är med i framtids lag?

Synd att det är så långt bort, annars hade jag kommit och tittat =)

Jaha då måste det vara du som är ungdomsrepresenranten i framtid (om det heter så :p )

Hej! Jarnhetur ska vara med, och jag ska tävla i show, T2 och trail. Vet du nåra fler lag?

Camilla

Ciao! Vem är du..? :P Anna här..För Dyggur. Ändrat till reserv nu. Grenar blir la fyrgång spec, dressyr och sen får vi se. :bump:

mazarein skrev:
Ciao! Vem är du..? :P Anna här..För Dyggur. Ändrat till reserv nu. Grenar blir la fyrgång spec, dressyr och sen får vi se. :bump:

tänkte väll att det var du. läste det i dyggurbladet o hade mina små funderingar på om det inte är just du :smirk: varför reserv nu?
åå jag längtar tills jag kan vara med o då ska ja oxå köra fyrgång special! det värkar så himla kul!

Vart kommer Lag-SM att vara? Ngn som vet vart det kommer vara nästa år med?
:bump:

Hoppas att det går bra för er! Jag skulle ha anmält mig och tävlat för min klubb Vallfari, men uttagningen ställdes in p.g.a. att det var för få anmälda.
Kanske blir det nästa år, jag får ju rida ungdom tills jag fyller 21!:angel: :smirk:

Haha, jadå, det är jag :D nja..har varit lite problem med hästen och så. Plus att jag hade sånna himla dåliga poäng, satt jag tyckte att det var bättre att någon annan tog min plats. Var inte riktigt värd det...Fast föresten så vet jag inte om jag fortfarande får vara med i laget. Har inte varit på någon av träningarna. Har varit massa tjaffs och olyckligheter..Men jag hoppas det. Ja, fyrgång special verkar jättekul :D

Jag är Jessica med Eyja, hon med långa manen, om du såg henne? Jasså, okej..vem har tagit din lagplats då? Nån av Framtidarna eller?

Okej, är du med ungdom? Tävlar du?

Har varit borta från islandshästvärlden i några år och hållt på med ponny, så jag har inte så mkt koll på medlemmarna nuförtiden:angel:

Det är i brösarp,Skåne iår. Det är nog inte bstämt vart det ska vara nästa gång, tror jag inte.

Okej! Jadå, Eyja vet jag vem det är :) Fin häst BTW.
jaa, nu kommer jag inte ihåg vem det var..Men kan kolla upp det!

Hehe okej..
Jag är inte så insatt, men man är väl ungdom tom 21? Isåfall är jag ungom :P . Tävlade första gången på min häst nu i våras. Ska våga oss på framtids hösttävling också. :P

Brukar du tävla mycket?

ja, nåt sånt ja. Hur gammal är du? Vad heter hästen?

Nej, jag har inte tävlat så mkt nu. Hade islandhäst när jag var 9-13 och då tävlade vi rätt mkt ihop, efter det har jag tävlat ponny. För två år sedan tävlade jag med vår Eyja igen på Framtids tävlingar. Och nu ska jag vara med i laget på Sm med henne. Sen blir det säkert till hösten också med Eyja eller min egen lilltjej om jag får ordning på henne:angel: Gick det bra när ni tävlade då?

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
263
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
112
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för det första svenska mästerskapet någonsin för lag i working equitation! Sex klubbar och sju lag kommer till start hos...
Svar
0
· Visningar
106
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka