Lag-SM Häst 2005

E

evasarius

Är det någon som vet var Lag-SM för häst går 2005 eller är det kanske inte bestämt ännu?

Sv: Lag-SM Häst 2005

Jag har faktiskt inte heller hört något!

Anna

Är inte bestämt, men Udden har fått förfrågan, vi får väl se

Japp det är min ridklubb, Ridklubben Udden i Kalmar som ska ha hand om det :rofl:
Det har redan börjat planeras.. :p

Åh, Udden, det är sååå underbart där!!
Älskar den klubben!!

När går tävlingen av stapeln frästen?

Men jag ska inte rida... Men vill bara ner å kolla...
Har varit på Udden förr å bara älskar anläggningen!

UNderbart! :)
Jag va å tävlade (va dock hästskötare) men jag föll för anläggningen.
Skulle vilja ha allt för mig själv... :p

Håller med dig, det är en super härlig anläggning och alla goa människor som finns där. Helt klart bästa klubben. :D

synd bara att man inte bor närheten av Kalmar...

shady skrev:
Håller med dig, det är en super härlig anläggning och alla goa människor som finns där. Helt klart bästa klubben. :D

Ja Udden är en av de bästa klubbar jag varit å tävlat på. :bow:
Hann tyvärr inte kolla in i stallarna, mer än i det vi stod i...
Stackars ponny, våran fick bo helt ensam i 3 nätter... :cry:

Ja. Är lyckligt lottad som kan ha denna eminenta klubb på så nära håll. Men det går ju att åka hit och titta/tävla endå.

Ja det är en underbar klubb. Kommer du hit på SM så kan jag lova dig en visning av stallarna om du vill.

shady skrev:
Ja det är en underbar klubb. Kommer du hit på SM så kan jag lova dig en visning av stallarna om du vill.

Antar att d där va riktat till mig?
Jag kommer mer än gärna ner till SM:et, ska fixa nånstans å bo först ska kolla om jag inte kan bo i torpet...

Det fixar vi lätt som en plätt, bara säg till när du vet om du kommer eller inte. Då kan vi ju byta telenummer och bestämma när och var vi skall träffas, för visningen av stallarna.

Jag vet redan nu att jag kommer! :bump:
Försöker att dra med mig karln åxå... Men han e ju sååå seeeg... *suck* Fan va tråkiga karlar är. Varför är det så?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
59
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka