Lag-sm förra året?

Muninn

Trådstartare
Hej!

Undrar om det finsn någon här som har bilder från, eller vet var man kan hitta bilder från, förra årets ungdoms lag-sm?
Synd att inte islandshastbilder var där och fotade?

Vilka ska satsa på lag-sm i år? :)

/Ia

Senast ändrad:
Sv: Lag-sm förra året?

Jag tänkte vara med på uttagningen i år, får se om vi kommer någonstans :) Jag var inte med förra året eftersom jag knappt hade börjat tävla min häst då, plus att uttagningen var jättelångt iväg.
Var du med förra året?

MöRS satsar igen.
På MöRS hemsida finns i fotoalbumet massor bilder från Lag-SM förra året, men bara på MöRS:are tyvärr.

/Malin

eliiin skrev:
Jag tänkte vara med på uttagningen i år, får se om vi kommer någonstans :) Jag var inte med förra året eftersom jag knappt hade börjat tävla min häst då, plus att uttagningen var jättelångt iväg.
Var du med förra året?
För vilken klubb tänker du träna för?

Jag ska iaf åka på uttagningen..
om jag lyckas ragga till mig någon häst det vill säga.. det är nog det svåraste.. får ut och flörta med tränaren min ;)

Jag ska försöka komma med på Lag-SM i år istället för vanliga SM tror jag. Känns lite långt att åka till Wången då min häst gärna stressar upp sig under transporten osv. Vad tänkte ni ställa upp i ni som ska vara med?

hehe, jag ska försöka åka på båda :D
men som sagt så vet jag inte vad jag har för häst till Lag-SM uttagningen ännu.. någon som vet var och när Lag-SM är iår ?

Japp, vi var med i både vanliga sm och lag-sm...
vann dressyren och fyrgången och kom tvåa i T2 på lag-sm, så det var en riktig höjdar-helg! Hade varit roligt att se ltie mer bilder därifrån, våra blev inte jättebra...

I år blir det inget lag-sm för oss, eftersom jag flyttar till island i juli, på obestämd tid...

Men ni som funderar på att vara med på uttagningen- VAR DET! Det är superroligt, och vi behöver verkligen höja standarden ännu ett snäpp på lag-sm... det hade varit roligt om den fick samma status som elit-allsvenskan har för ponny :)

Jag ska hålla koll på resultaten för er från buke, även om jag inte kan komma hem och se tävlingen ;)

Jag hade tänkt att kanske vara med på uttagningen, för skojjs skull:)
för för 2 år sen så tjatade Eva R på mej hur mycket som häälst att jag skulle vara med, (hon var lag ledare) Men jag hade ingen tränad häst o.s.v. Men vet någon vart uttagningen ska vara för dom som är medlemmar i Framtid/dyggur? :crazy: blir jätte glad om någon vet, har försökt titta upp det, men har inte hittat.

Sprettur skrev:
För vilken klubb tänker du träna för?

Jag är med i Ófeigur men bor i Naggur regionen, och jag har hört att laget ska vara från Naggur/Ófeigur, så det blir ju det laget.

Jag har hört att själva Lag-SM tävlingen ska vara här i Skåne hos Magnús och Anna Skúlason. Kan det stämma?

Det är lite synd att Lag-SM är så långt ner, om man ska tro spekulationerna.
Men "riktiga" SM är ju i Norrland, så klaga ska man inte :)

eliiin skrev:
Jag är med i Ófeigur men bor i Naggur regionen, och jag har hört att laget ska vara från Naggur/Ófeigur, så det blir ju det laget.

Jag har hört att själva Lag-SM tävlingen ska vara här i Skåne hos Magnús och Anna Skúlason. Kan det stämma?

Jag är ju med i Naggurs styrelse, jag vet inte mycket om just lag-sm. Vi har haft möte om det osv. Men om man ska komma på våra träningar som det är nu, måste man vara fullvärdig medlem i Naggur. Så jag vet inte hur uppdelningen i lagen kommer bli.

Vad det gäller tävlingen verkar det finnas många olika saker folk säger. jag har hört både Skúlasson och Margaretehof.

(Startlistorna för Islandshästens dag har kommit!! )

Niljan skrev:
Jag hade tänkt att kanske vara med på uttagningen, för skojjs skull:)
för för 2 år sen så tjatade Eva R på mej hur mycket som häälst att jag skulle vara med, (hon var lag ledare) Men jag hade ingen tränad häst o.s.v. Men vet någon vart uttagningen ska vara för dom som är medlemmar i Framtid/dyggur? :crazy: blir jätte glad om någon vet, har försökt titta upp det, men har inte hittat.

Det kommer vara på Himmelstalund! Det står mer på Framitds hemsida ;)

Ingen som hört ngt om Lag-SM för oss i Stormur? :confused:
har inte kunnat läsa någonstans om det!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 lag kom till start när lag-SM för ponny avgjordes hos Ljuslingsbackens Fälttävlansförening. Förra årets silvermedaljörer...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Roheryn
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 313
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar