Lag SM 2007!!

Sv: Lag SM 2007!!

jag menade inte att alla stod på stora wäsby men LB och MB gör det om jag säger så. jag är bra kompis med MB och de berättar typ hur de går för de flesta på tävlingarna :)
när du säger 7 juniorer, menar du ryttare eller ekipage då? har du lust att PM'a alla namn du tänker på till mig oxå isf..

Att kunna ställa upp lag bara för att man kan och att ställa upp lag för att vinna tycker jag är lite skillnad.
I år är det en senior som har plac i *, två YR vad jag kan se och ja, några juniorer. Jag vet inte om man kan anses aktuell för ett SM-lag om man inte har färska plac med tanke på att det finns flera som har.

Jag menade inte att alla skulle vara aktuella för lag-SM några är kanske inte ens vill. Jag bara berättade hur många ryttare som jag känner till som tävlar 1*-igt i SWFRK. Tänk att ha så många så man skulle kunna ställa upp med 3 lag:banana:

Nej, det är den inte.
Varje klubb får ha fyra ryttare i varje lag men anmäla fem ryttare i den individuella, men utöver det är den inte öppen.

KL

Jag kommer rida i Kindas lag, då vi inte fått ihop något lag. Ska bli riktigt roligt!
Problemet på proppen är att jag inte kan klicka på "individuell anmälan", nån mer som haft problem och hur gör jag?

Hur många lag tror ni kommer till start? Blir kanske fler ponny-lag än förut eftersom dom sänkt kval-gränserna?!
Hoppas bara dom har bättre priser i år än förra årets lag-SM då man bl.a fick EN BORSTE som pris (inget mer..). Det är ju ändå så pass dyrt att vara med..
Jag tror de kommer bli ett jätte bra arrangemang, de e roligt att tävla hos Hermanstorp!

Hur många lag tror ni kommer till start? Blir kanske fler ponny-lag än förut eftersom dom sänkt kval-gränserna?!
Hoppas bara dom har bättre priser i år än förra årets lag-SM då man bl.a fick EN BORSTE som pris (inget mer..). Det är ju ändå så pass dyrt att vara med..
Jag tror de kommer bli ett jätte bra arrangemang, de e roligt att tävla hos Hermanstorp!

ca 20 ponnylagoch ca 15 hästlag :)

sist jag red i Hermanstorp kom vi trea och då fick vi ett schabrak. Så man kan ju hoppas att det är något bättre än en borste i SM :D

annars så kan man anmäla det till länets tävlingsansvarige (om det nu heter så..), för att prsierna måste vara av ett visst värde, och en borste är oftast inte det :p

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 650
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst