C
chrysler
Sv: Låg / Hög status namn??
Tack
När man väl döpt dem så känns det inte som de hade kunnat heta ngt annat heller, det är liksom deras namn & Vincent ser ut som en Vincent.
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv kategoriserar jag namn efter namn jag gillar och namn jag inte gillar samt gamla namn, vanliga namn och trendiga namn.
Tänker faktiskt inte i statusbanor när det gäller namn.
JAG VET!! Jisses Amalia, Linda Rosing blogg är rolig men båda hennes barn heter ju Kevin o Melissa, hi hi
Här kan man tala om brandfacklor, undrar vem som kastar in sin först![]()
Jag tänker kasta in en brandfackla och säga
Muhammed
Ali
Hamid
Jag har sett några trådar på ÄU som handlar om vad deras framtida barn ska heta/fina namn, där svarar varenda kotte Nova, Tindra, Liam och Leon.
Jag tror inte alla dessa är WT utan tror mer att det handlar om ålder och mode. De som är 30+ verkar välja andra namn och skulle min mormor fått välja namn åt min bäbis hade det säkerligen inte blivit det jag valt...![]()
jag hade inte heller hört det förut, men sedan våra goda vänner fick barn och döpte ungen till Milo för några veckor sedan så tycker jag att jag läser och hör namnet stup i kvarten. det måste vara ett trendnamn som jag har missat tills nu.![]()
*lån*
Ni som är mer insatt och kunniga än jag; vad tyder namnet Allegro på för samhällsklass??
Min farfar hade det som andranamn, men jag hittar ingen förklaring till namnet eller annan info och det skulle vara rätt intressant att få en hint om den tidens staus/icke statusnamn
*lån*
Ni som är mer insatt och kunniga än jag; vad tyder namnet Allegro på för samhällsklass??
Min farfar hade det som andranamn, men jag hittar ingen förklaring till namnet eller annan info och det skulle vara rätt intressant att få en hint om den tidens staus/icke statusnamn
*lån*
Nej jag gör ju inte det![]()
Tänkte att allvetande buke kunde ha ett svar/början på ett svar![]()
Var han från Ullånger?