Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en My Kristina !!!
Kevin, Liam och Jaquline är definitivt WT namn, vars pappa många gånger heter Ronny, Conny,Sonny, Jimmy eller Jerry.
Längre bak i släktledet återfinns ofta någon Valentin också.....
Min son heter Reid* (gammalt fornnordiskt namn som ligger till grunden för bla reidar, reidunn och ingrid) Pappa heter Conny, Farfar hette Kjell och Gammelfarfar hette Hans. Innebär det att jag borde döpa om sonen eller t o m sambon?
* i andranamn heter han Ingvar & Erik (även de gamla fornordiska namn)...
Jag tror inte på det där med statusnamn, sen att ens personlighet och egna åsikter formar namnet som man väljer till sitt barn spelar in är väl självklart. Jag heter Maria och ska väl enligt fördomar både vara kristen, pryd och allmänt tråkig (stenbock är jag också - vilket ska innebära ordningsinne - HA!) hmm nä jag fortsätter nog leva på mitt egna vis istället för att passa in i fack...
Om jag får en dotter i framtiden kommer hon heta Wynja - också ett fornordiskt namn som förövrigt är underbart vacker att säga [vynja] - ligger fint i munnen!
Skit i status och ge barnet ett namn som ni tycker om! Ni kommer ändå ropa det ett antal gånger i olika sinnesstämningar under hela barnets uppväxt!
Åh, en kompis fick sin lilla kille igår och han ska heta Milo. Jag hade aldrig hört det namnet innan
Kan tänka mig att personalen på förslokan vrickar tungan emellanåt
Vilken socialklass borde då jag och maken höra till enligt de namn vi valt till våra ättelägg??
Jag tror nog att du själv förstår att det inte per automatik betyder att man tillhör en särskild samhällsklass bara för att man döper sitt barn till det ena eller det andra.
Därav att jag skrev borde
Mitt tangentbord verkar senaste tiden skriva med osynlig text om jag tolkar senaste tidens svårigheter för andra att läsa hela min text korrekt
Skit i status och ge barnet ett namn som ni tycker om! Ni kommer ändå ropa det ett antal gånger i olika sinnesstämningar under hela barnets uppväxt!
Jag tror Vincent hade en comeback på 80 talet eller nån gång där, & där tror jag Vince Neil har mkt av skulden, han är ju så mkt pundare man kan bli
Vet nämligen en kille i 20 årsåldern eller nånstans där, som heter Vincent, tycker ändå det var ovanligt just då.
Varför jag gilar namnet är för att det är lite maffia över det, jag älskar maffiafilmer & detta är en klassiker i många av dem.