Låg fosforhalt

P

Planeta

Har fått höanalysen och ser att det är ingen bra ca/p balans.
Någon som har bra tips på att höja P (fosfor) halten.Får en bra balans om jag lägger till krafts breed, men vill helst hitta bara något tillskott och slippa byta ut halva foderstaten. :confused:
 
Sv: Låg fosforhalt

Tack för svar.Fick samma tips på annat håll och har lagt undan en burk på Granngården.Ger du mineraler också? :smirk:
 
Sv: Låg fosforhalt

Planeta skrev:
Tack för svar.Fick samma tips på annat håll och har lagt undan en burk på Granngården.Ger du mineraler också? :smirk:

Nej, jag ger bara fosforbalans - alla andra mineralbehov är täckta i min foderstat.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 763
Senast: Bee
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 153
Senast: linlar1
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 882
Senast: Roheryn
·
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 802
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Föl 2020
  • Exteriör Welsh cob

Omröstningar

Tillbaka
Upp