Låg fosforhalt

P

Planeta

Har fått höanalysen och ser att det är ingen bra ca/p balans.
Någon som har bra tips på att höja P (fosfor) halten.Får en bra balans om jag lägger till krafts breed, men vill helst hitta bara något tillskott och slippa byta ut halva foderstaten. :confused:

Sv: Låg fosforhalt

Tack för svar.Fick samma tips på annat håll och har lagt undan en burk på Granngården.Ger du mineraler också? :smirk:

Sv: Låg fosforhalt

Planeta skrev:
Tack för svar.Fick samma tips på annat håll och har lagt undan en burk på Granngården.Ger du mineraler också? :smirk:

Nej, jag ger bara fosforbalans - alla andra mineralbehov är täckta i min foderstat.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 106
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: Åsa A
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 024
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar