Lære å kjøre hest

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Grethe
  • Startdatum Startdatum
G

Grethe

Hei.
Hvor kan jeg lære å kjøre hest? Har to travere på stallen og ønsker å lære å kjøre dem. Finnes det noen steder jeg kan melde meg på kurs for å lære det som er i nærheten av Kalmar, Vâxjô etc?
Ønsker å kunne kjøre dem i skogen og har inte planer om å kjøre dem på banen. samt det er godt å ha et alternativ til ridning.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Lære å kjøre hest

Tja inte vet jag direkt men jag skulle tro att du ska ta kontakt med nåt lantbruksgymnasium i din närhet. Skolan ska ha inriktningen häst. Här hemma finns ju Kvinnersta skolan (sök på internet så hittar du skolan om du vill titta) och det borde finnas fler skolor med sån inriktning.

Det finns travskolor på de flesta banor och det fungerar ungefär som ridskolor. en del har bara ponnyer men det brukar finnas varmblod också. Där kan du få lära dej sela och köra och sånt. Kalmartarvet blir närmast för dej då...

Takker for svar. Skal på Kalmartravet i morgeon for å kjøpa meg en vogn så nå SKAL det kjøres hest. Gleder meg. Min granne har sagt at han skal læra meg å kjøre. JIPPI.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 261
Senast: Lobelia
·
Hästvård Hei, Jeg står på en liten stall med plass til 6 hester og nå skal det komme en hest fra Spania. Den kommer ikke til å bli satt i noen...
Svar
7
· Visningar
1 418
Senast: warg
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: MimmiNO
·
Hästvård Jeg har en halvfoder hest som jeg har ansvar for (eier har fått baby). På torsdag oppdaget jeg en hevelse/kul under magen. Den gjorde...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka