bettysmatte

Trådstartare
Har inte haft äran att använda mig av det förrän nu den senaste tiden. Pågår det mer eller mindre ALLTID systemarbete :mad: på sidan??? Jag vill ju ansöka om min examen....NU :D!!

Haha jag har en del erfarenhet ja så jag vet.
Och så kommer man in så blir man utkastad haha
Så här står det:
"Produktionsmiljön för nya Ladok tas nu ner för att konvertera in data för Högskolan i Gävle och Mälardalens högskola. Produktionsmiljön beräknas vara uppe igen kl 08.00 i morgon bitti (den 29/6) och är då i läsläge fram till kl 11:30. Därefter tas produktionsmiljön ner i ca 30 minuter och är uppe med full funktionalitet igen vid kl 12. Fram till dess fungerar inte merithämtning (LadokPing) mot något av de produktionssatta lärosätena."

Så, tja, jag förmodar att jag kan ansöka om min examen vid lunchtid imorgon - om jag har tur.... O_o?

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 229
Senast: Enya
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 388
Senast: ii-ssa
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
367
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?