Ladies med bredden 7"?

MsSleepalot

Trådstartare
Var hittar jag en sadel special formad för tjejer och med 7-7½" bred gullet? Har kollat på Crates Ladies Reiner men dom är inte så breda... Hittar ingen annan =/

Nån som vet eller kan tipsa om någon liknande?

Sv: Ladies med bredden 7"?

Vet inte exakt men jag älskar crates ladies rainer....som gjord för mig =)

Sv: Ladies med bredden 7"?

Var hittar jag en sadel special formad för tjejer och med 7-7½" bred gullet? Har kollat på Crates Ladies Reiner men dom är inte så breda... Hittar ingen annan =/

Nån som vet eller kan tipsa om någon liknande?

Hej!

Jag har själv en 7½ hängandes i stallet, det är en Premier Accorn reiner, kanon sadel!!! Kolla Premier åter försäljare.

Mvh Pernilla

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka