läderridstövlar !

Sv: läderridstövlar !

Klart att de ska hålla, men de finns billigare som håller.
Dessutom är inte demdär i läder. En budjet modell av demdär skulle säkert hålla lika bra som dem för 4000 :p , om de nu inte har världspatant på dem.

ja men denna tål någ det mesta. kopierade lite info om den. Och det är inte många läderstövlar som slåt denna.

Ny innovativ ridstövel i microfiber för optimal slitstyrka och komfort! Extremt lätt och underhållsfri! Finns i svart/silver eller rött/silver, standard hög eller extra hög. Stl 35-42. * Variabel snabbsnörning * Vattenavstötande ovandel i tunn och smidig microfiber, Darma 1300 * Förstärkt fotdel och insida i microfiber, Darma 1400 för maximal slitstyrka och friktion * Helfodrad med mjukt kalvskinn * Gångveck i fotdelen för ökad flexibilitet * Vridstyv hålfot och häl * Greppsäker sula av naturgummi * Komfort mellansula för stötdämpning och komfort * Sporrskydd för dragkedjan i hälen * Hälla för enkel pådragning

tycker dock inte att det låter så revulosionerande ...

Comfort 2350:-
36150020.jpg

Advance 3850:-
36150010.jpg

Shortchaps Midcut 900:-
36050010.jpg

Ridsko 1200:-
36160010.jpg

Fula som Sören är de! :smirk: :angel: :crazy: Jag kommer nog aldrig vänja mig vid dessa moderniteter! :p

Köpte faktiskt ett par billiga italienska stövlar att ha till vardags. Har i annat fall ett par specialbeställda franska:love:
Men de här billiga är faktiskt helt över förväntan, tror ja betalade kring 2000:- för dem, höga och fina och passade faktiskt mina smala ben:angel:. Brukar säljas på större mässor!

Jag tycker ett par svarta tretorn med snörning. Jag gillar dom skarpt:d

Jag köpte precis stövlar. 1500 kr tror jag dom kostade, pappa betalade, så jag vet inte.
Men det är iallafall vinterstövlar. Hade dom för första gången igår, smart som jag är när jag tävlade. Men dom var ju varma och sköna, alla frös som sjutton, men inte jag :D

Var lite sugen på Malin Baryard's stövlar till den varma delen av året. Men jag vet inte,har sett dom på tävlingar och så, och visst är dom balla, men njaaa...
Tycker det är så snyggt med läderstövlar med dragkejda och knytning, köper nog det när det är dags :D

lite svammel, väääldigt onödigt :angel:

Precis, runt 4000 kr hamnar man nog om om man vill ha kvalitet..
Funderar också på att köpa mig ett par av de svarta med snörning. Snacka om nytänk. Är lite less på de vanliga läderstövlarna med snörning fram. Malin har ju tagit fram dessa i samarbete med Tretorn som också de gör skitbra stövlar, så jag tror att dessa är superbra och har hört att de är gudomliga att gå och rida i (till skillnad från många läderridstövlar som man gråter när man går i första tiden)

kl
vill man ha billiga stövlar som är sköna att gå i första gången ska man köpa HH stövlarna på H**ks:love:

Jag har ett par Equi-comfort. Kostade endast 1300 på gbg mässan!
IMGP3535.jpg

Woow! sånna har jag med :D köpte dom igår på gbg mässan :D Är dom bra ? töjer dom sig mkt? :idea: kommer det att bli veck nere vid vristen?

Älskar dom helt:love:

Man behöver bara prova ut storleken på foten, eftersom den är sån snörning kan man spänna åt och lossa hur man vill, så de passar alla :D

Dom passa då inte mig ... helt omöjligt att jag skulle kunna knäppa dom runt mina vader !

så alla passar dom inte ;)

Jag har ett par Sarm Hippique med snörning. Sköna och var inte jobbiga att gå in. Mina kostade runt 4500:- dock var detta ett antal år sedan men tror att de ligger runt 4000:- nu också. Tyvärr är mina förstora i foten och för smala i vaden :cry:

kl
vill man ha billiga stövlar som är sköna att gå i första gången ska man köpa HH stövlarna på H**ks:love:

Min kompis köpte dem, de gick sönder illa kvickt. Visst fick hon byta men ändå. Mina Mountain Horse höll inte ens en dag :mad:

Jag älskar mina cavallo, köpte dom för många år sedan... Dom var dock för smala så jag lämnade in dom och satte i en dragkedja.
Skulle jag köpa nya nu vill jag ha mountain horse ritchmond high rider, har dock problem med att dom är för långa i skaften för mig. Samt att jag skulle vilja ha bruna stövlar.

Liknande trådar

Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
618
Senast: tara
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 235
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
927
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Hej! En av mina hundar får inte plats i buren bak i bilen och behöver därför åka bältad i baksätet. Vi har hittills bara haft en filt...
Svar
13
· Visningar
916
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka