lädergjord med blå resår

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mizz_perfect
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 961
M

mizz_perfect

jag har kollat igenom en mängd affärer och internetbutiker men hittar inte någonstans en lädergjord med blå resår på båda sidor. modell hööks med ring i mitten fast med blå resår:smirk:

finns det inte att få tag på? börjes hade en med resår på ena sidan men jag vill ha en med resår på båda.

någon som har ett bra tips?

Sv: lädergjord med blå resår

Jag letade som en galning efter en sådan men fick ge upp, det blev en utan ringen under magen, men blå resår i båda sidor har den :)

Är från Hansbo och köpt på Eko!

Jag har både GG (vanlig) & EQL (magplattegjord), bägge är jättebra och nice kvalité. Som Sorbe skrev har dom marinblå resår...

Har dina gula eller ljusblå ränder? GG har ljusblå och EQL gula?

Precis. På EQL är det gula, så mkt minns jag iaf. Är säkert ljusblåa på den andra, lite virrig men det stämmer nog :p

tack för svaren!

det är en vanlig gjord jag letar efter. länk till sida där det går att beställa?

jag hittade en liknande på bole men inte med blå resår. någon som har erfarenhet av dessa?

skulle också ha en sån gjord, brun färg alltså med blå resår. Ska kolla upp de gjordarna. Finn sju på eql hemsida säkert, men går tyvärr inte beställa därifrån:(

tack har kikat på den..

en väldigt korkad fråga.. så som den ligger på bilden. visst borde frambenen vara på den sidan som pekar uppåt på bilden?

någon som har erfarenhet hur denna gjord sitter?

ingen som har koll på vilken sida benen ska vara på?

Precis, den där "böjen" ska vara mellan frambenen.

En i stallet har en sån gjord, dock inte av samma märke men samma utformning. Den verkar jättebra :)

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 421
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka