Ladddningstid för ny k700i

goamarie

Trådstartare
Nu är ju detta en telefon men.... datorer var den som var närmast därför lägger jag tråden här.....

Hur länge ska man ladda en ny mobiltelefon? det var en expert jag hördeför nån månad sen som sa att man ska ladda i 13 h och ladda ur helt å sen göra om det 4 ggr sen är mobilbatteriet jättebra.

eller vad säger ni?

jag fick mobben i torsdags å d fick ladda i ca 16 timmar från kl 14 till kl 6 på fredags morgonen.... men mobben fick inte vara ifred på torsdagen.... bara den första laddnings halvtimmen. (ny telefon vill man ju pilla extra med juh) :angel:

sen har jag ju pillat oavbrutet nästan.... så igår så dog batteriet!

bör det göra det efter bara ett dygn?

Marie
 
Sv: Ladddningstid för ny k700i

Har en precis likadan telefon! Den är suuuuper! Men visst, batteriet tar jättefort slut om du håller på och tar kort, lyssnar på musik mkt... Men annars brukar det hålla ett par dagar iaf..
 
Sv: Ladddningstid för ny k700i

jo man kan ju inte precis säga att jag låter den ligga :o
Fast när nyhetens behag har laggt sig så kasnke den får ligga lite :angel:

Men jag tycker den drar mycket batteri ändå.... hur mkt pillar du? och hur ofta laddar du?
 
Sv: Ladddningstid för ny k700i

I början pillade jag en hel del, då laddade jag typ varje natt. Nu har jag haft den ett par veckor så jag har tröttnat på att pilla lika mkt så nu laddar jag ca 3 ggr/vecka...
 
Sv: Ladddningstid för ny k700i

ja pillar väldigt mycket, alla lånar den och filmar och jag behöver bara ladda var tredje natt... :angel: :confused: ...har ju en likadan som dej!!! :bump:
 
Sv: Ladddningstid för ny k700i

Men på tredjedagen måste det va väldigt väldigt lite batteri kvar eller?
 
Sv: Ladddningstid för ny k700i

Har ni fått in låtar i era mobiler? Har jätte problem med bluetoothen... Hjälp någon?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp