Ladda ner gratisversion...

eldione

Trådstartare
... av photoshop. Jag vill ha Adobe photoshop. Vad kan man göra i gratisversionen? Duger den till nåt :p
Var kan man ladda ner den säkert? Utan att få med reklam?
 
Sv: Ladda ner gratisversion...

Jag vet inte hur det funkar med photoshop, men på de flesta kan man ladda hem en testversion i 30dagar som är precis som de man köper bara med tidsbegränsning.

Har själv Flash hemma nu med 15 dagar kvar på. Exakt samma som original programmet.
 
Sv: Ladda ner gratisversion...

Borde funka att googla på photoshop 7.0 och download

Photoshop (adobe) måste ju ha en hemsida också. Kan inte adressen, men den borde vara hyffsad logisk. Där borde det finnas.
 
Sv: Ladda ner gratisversion...

http://gimp.org som sagt var. ang googla efter photoshop, så är det nog ingen bra ide, det är nästan en garanti för att få virus. www.adobe.com är däremot ett hett tipps när det kommer till demoversioner, dock så tror jag att man inte kan spara i demoversionen av photoshop.
 
Sv: Ladda ner gratisversion...

kan man ladda ner en 30-dagars indesign??
 

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
129
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
977
Senast: Kirre
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 959
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp