Ladda hem musik

G

Grimhild

Vilka program kan användas när man laddar ner musik? (Vad jag vet är själva nedladdningen än så länge laglig i Sverige?) Jag har förut använt mig av Napster, och när det stängdes ner övergick jag till Kazaa, men i och med att datorn fick virus för några veckor sen fick hela datorns innnehåll raderas, därmed också mina tusentals medie filer :(. Och nu funderar jag på om jag alltså ska installera något nytt program för nedladdning av musik, för några skivor har jag då inte råd att köpa :mad:. Vilka program rekommenderas? Brodern använder sig av oDc som visst ska vara bra, men då måste man ju först ha så mycket att dela med sig av, och det har jag inte, än... :(
/ Bettan
 
ja odc är ett bra program men det finns ställen att gå in på fast du inte har något att dela ut du får titta efter dom hubbarna på nätet.

Mvh Matte
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·
IT & mobiler med risk för att bli idiotförklarad :angel: men jag tänkte att jag har ju inget att förlora. jag fick en gammal dator som nog är...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: Arrows
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Araminta
·
F
IT & mobiler Förra veckan fick jag hjälp att omformatera hårddisken, eftersom datorn var sprängfylld med skit och därmed helknäpp. Fick tillbaka en...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp