Lada till bostad!

Sv: Lada till bostad!

Vilket helt otroligt underbart hem du har skaffat dej :love:
Jag hade kunnat byta när som helst :D

Grattis till att det äntligen är klart och att du nu kan börja njuta av det!

Så himla superfint, jag är extremt avundsjuk och imponerad av allt jobb och den extremt vackra förvandlingen.
Jättekul att du låter oss vara med och se hur bygget framskrider, förstår verkligen att du är mycket nöjd med resultatet och att det är underbart att byggandet börjar ta slut så du bara får bo och njuuuta.
:love::bow::bump:

Nu har jag premiärbadat! Nästan precis som jag tänkt mig;)

IMG_1074.jpg

Vad mysigt det ser ut.

Åh vad jag skulle vilja flytta in i din lägenhet, den känns så lyxig även om köket inte är det största. Bra jobbat!

Flott! Vi har bara några veckor kvar av vår renovering som pågått sedan juni 2010, och det är nästan olidligt att vänta nu mot slutet...:devil:

Här tjatade jag på dig om att du skulle skynda dig med att lägga ut bilder och så har jag inte ens kommenterat :o trodde jag hade gjort det, men det hade jag ju inte!

Nu gör jag det och herregud vad fint det blir, alltihop verkligen alltihop är så fint!!

Jämfört med er renovering ligger vi i lä... men vi bor just nu i en etta, och bara väntar på huset med 6 rum och kök som vi ska flytta in i. Jag kanske skulle göra mig en egen tråd snart, så kan ni få se hur ett inrökt råtthål kan göras om:idea:

*kl
migo: jag gillar att du har så mycket växter i badrummet, det ser väldigt inbjudande ut. Som en liten djungel!

I en annan tråd kom fråga om att inreda ekonomibyggnad till bostad upp. Någon länkade till den här tråden.
Så roligt att få en snabb resa genom ditt bygge Migo! Hoppas att du fortfarande badar (ja, med viss torrläggning emellanåt ;)) och trivs i din lägenhet.
Lotta

OJ, hej gamla tråden!:D

Jodå, här lever livet loppan fortfarande, jag är jättenöjd även efter att ha bott här i 10 månader nu.

Rekommenderar verkligen denna typ av byggprojekt!

Jag kunde inte undgå att IKEApalmen inte fick sig sin kruka som den var utlovad på de senaste bilderna, och undrar bara om den har fått byta upp sig nu? :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka