• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hanna_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 856
H

hanna_

Någon som vet något om honom? eller har en avkomma efter han? har ett tyskt sto efter Lacross(Landgraf-Ladykiller xx) Enda avkomman jag har sett va nu på göteborg horseshow. men såg bara på tv. det enda jag vet om Lacross är att han va hopphäst i tyskland.

har sökt på honom men hittar ingenting.
någon som har nå bilder kanske?

Sv: Lacross

Vad är det för morfar till honom? Eller är han verkligen u Landgraf ue Ladykiller xx?

Lacross är e. landgraf ee. ladykiller xx
morfar är Ernö
jag kanske va lite otydlig.

Jag fick en hingstunge e Lord Pezi i somras.

Lacros egen vinstsumma uppgår till 213 314 E, hans avkommors 149 290 E. Han var som nioåring "Seriensieger in der Internationalen Springzenerie" ( enligt Böckmanns hemsida). Han har lämnat tre godkända söner (Lord Grannus, Lord Pezi och Late Black Sun) och 2 statspremieston. Han hade under 2006 5 avkommor som gick i klass S i hopp och en i dressyr. Hoppindex 134. Uppfödare : Helmut Gerken.

Vet inte om du är intresserad av info om Lord Pezi också men här kommer de i alla fall ;) . Lord Pezi var 1:a i hopp och 2:a totalt i sitt hingstprov. Ur första fölårgången kvalade 7 avkommor till Bundeschampionatet. Han har själv gått klass S och har 7 avkommor som också gör det, samt 11 i klass M. Mest framgångsrik är Lord Spezi ue Grandeur som segrat i GP. Lord Pezi har hoppindex 141. Han har lämnat en godkänd son, Lord Sinclau.

okej. tack :) har du någon bild på din hingstunge? kan ju vara kul att se :)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 168
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 329
Senast: valpköpare
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 120
Senast: Mia_R
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 472
Senast: Lyxzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka