laban af kloster

nightcrawler

Trådstartare
försökte lägga ut en tråd tidigare, vet inte om det blev fel när jag lade ut den så jag försöker igen. är det någon som vet något om denna oldenburgerhingst? hittar ingen info om han. bild skulle vara kul också

Sv: laban af kloster

För det första är han en dansk Oldenborger som numera inte har något att göra med den tyska Oldenburgaren. Se tidigare trådar i detta ämne på avelsforumet.
Hingsten du frågar efter är född 1994, svart och 176 cm. Hans stamboksnummer är OLH 724.
e.Möllevangs Orkan u.Laika Stensbjerg ue.Claudie Damsgård
Uppfödare: Ellen och Ejner Schmidt.
Han har 50 placeringar i Dressyr upp till S:t Georg.
119 avkommor i Danmark registrerade mellan 1998-2006.

Laban%20af%20Kloster%202000.jpg

00-06-23_3.jpg

Sv: laban af kloster

tack för infon :laugh:. trodde det var oldenburger, stallägaren har en avkomma efter en icke godkänd son och hon sa att det var oldenburger. snygg är han iallafall :love:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Piaff
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
784
Senast: saltakatten
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
28
· Visningar
1 401
Senast: gulan
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka