R

robinhood

Asså ja förstår inte riktigt TR dom har ju ändrat lite på hur många La man måste rida innan man kvalar till MSVB (ponny).. Nån som vet? :)

Sv: LA-Msv

Såhär står det (jag har fetstilat för kat. D, så blir det lättare att läsa):

Ekipage är kvalificerat till kat. B 1,00m hoppning (Msv B), kat. C 1,10/1,15 m hoppning kat. D 1,20/1,25 m hoppning (Msv B/ Msv B+), efter 3 felfritt genomförda grundhoppningar (grundomgång/första fasen i bedömning hoppning i två faser) i kat. B 0,90 m hoppning, kat. C 1,00 m hoppning, kat. D 1,10 m hoppning, (Lätt A) eller högre på lägst regional tävling.

Svaret är alltså 3 felfria grundomgångar/första fasen i LA på lägst regional tävling.

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Snurrfia
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 307
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 725
Senast: Häst_
·
Hästvård Man upphör ju aldrig att förvånas men vi måste också komma ihåg att det är handen som håller tygeln/tömmen som avgör hur bekväm hästen...
Svar
13
· Visningar
373
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka