Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Brukar LA:5 någonsin vara med på lokala tävlingar? Skulle gärna vilja rida en kandar-klass med min häst men har inte tänkt lösa regional licens i år, i mitt område har jag dock inte hittat någon klubb som har med LA:5, det är alltid LA:1 eller LA:4.
Jodå det finns. Jag har tävlat lokalt LA:4 +LA:5 i Stockholm och här i närheten ska de ha en lokal tävling snart med LA:3 och LA:6
Dock är det inte så gott om dem, men letar du riktigt noga så hittar du säkert någon.
Lycka till!
Vad orättvist..... har en kompis med en kallblods travare som är fantastisk och kan alla rörelser upp till MsV. Hon vill inte lösa regionallicens (vilket jag förstår, är ju ganska dyr) och här omkring finns det bara upp till LA:1 på lokal nivå (kollade igenom alla proppar som kommit ut i årets tävlingskalender).
Hästmänniskan
Hej!
har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
Hundavel & Ras När jag letade ras nu för ett tag sedan läste jag ett antal hundrasböcker från början till slut och skrev ner alla raser jag var nyfiken...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.