S

Sunbeam

Har varit o kollat på en häst som startat La 5 i dressyr. Vad ingår i det programmet?, dvs, vad måste ponnyn kunna?

Sv: L.a

För att starta? Bära sadel träns och ryttare och kunna styras in på banan! :angel:

Men om hästen startat finns det ju protokoll man kan läsa och få en viss uppfattning om vad hästen vid just det tillfället visade på banan!

Sv: L.a

är faktiskt inte så mkt att skratta åt för det är sant och många tar tillfället i akt bara för att det går att sitta på hästen och rida i (ungefär) rätt gångart :smirk:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Åländska mästerskapen i dressyr avgjordes på travbanan i helgen och vinnare i stora ÅM där deltagarna red programmet LA:3 blev Moa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Vi sitter och tittar på mark där vi gärna skulle starta upp en hästverksamhet. Det kluriga är att veta vad man kan räkna med för...
Svar
14
· Visningar
664
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 363
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar