Kyra K Clinic den 16 januari

soffie

Trådstartare
Ja, är det några som tänker åka på den?
Jag är själv sugen på att åka, vet någon hur mkt biljetter som sålts/finns kvar? jag är själv inte "där nereifrån" så jag har inte så mkt koll.. ;)

Någon som vet vilka ekipage som kommer att medverka? Åker man långt som jag så vill man ha duktiga ekipage att se på.

Sv: Kyra K Clinic den 16 januari

Det var en annons i sista ridsport!
Kyra kommer till Kungsbacka ridklubb den 16 januari och håller cilinic som beskrevs i stil med "Från lätt till grand Prix dressyr" Kyra kommer själv att välja ut vilka som ska rida. Biljetterna finns att köpa på Ticnet.se

Är skitskugen på att åka!

Mmm men nu blir det inte så utan det kommer bara vara lokala ryttare runt häromkring som skall vara med och då kan du lika gärna åka på en regional medelsvår för det är på den nivån dom flesta ligger på även om dom tävlar högre.

Jag ska gå! :banana: Ska bli jättekul. Hoppas verkligen det blir bra ekipage med tanke på att biljetten kostade 450+ förköp!

Till svartfot. Kolla hemsidan www.kungsbackaridklubb.com
där finns lite info.

Senast ändrad av en moderator:

Läste du inte mitt inlägg :confused: Du kan sluta hoppas på några bra ekipage för det blir det inte, möjligen en eller ett par enbart, jag skulle aldrig lägga dom pengarna för att se dessa ekipage, fast ni kanske tycker dom är jättebra vad vet jag, eftersom det är min hemmaklubb så ser jag dom ganska ofta.

Fast går man inte dit för att få höra vad Kyra har att säga? Det skulle jag iaf göra, nivån på ekipagen är enl. min mening mindre intressant. Mer intressant är väl ändå hur Kyra utveklar dom? Det tycker jag iaf, jag skulle gärna vilja gå och lyssna på Kyra.

Jo, jag läste ditt inlägg. Men hur ska jag veta hur mycket du VET eller bara antar? Det är också min hemmaklubb. Men tror du verkligen att det bara är ekipage från vår klubb? Det finns ju bara ett ekipage som platsar där och du vet säker vem jag menar.
Hur som helst, jag var väl medveten om att risken var stor att det inte var superekipage med när jag beställde biljetter, men jag tänkte att Kyra kanske kan komma med nått tips ialla fall. Tyckte det var synd att missa Kyra när det var så nära.
Vet du vilka som ska vara med, eller misstänker vilka så kan du väl pm:a mig. :)

Jovisst blir det intressant hur Kyra utvecklar dom, mer intressant hade det ju varit om det hade funnits mer att utveckla sas :devil:

Men för 450kr + förköp, Nja då hade åtminstone jag velat sett bättre ryttare.

Därför att jag fick en halv förfrågan om att själv delta, därför kan jag ju misstänka standarden :crazy:
Det skall ju vara ekipage ifrån Lätt - GP och majoriteten kommer härifrån.
Ja det finns bara en bra i vår klubb, hoppas h*n är med.

Det intressanta är ju inte att se fantastiskt bra ekipage, utan att se medelbra ekipage som får hjälp att bli bättre! Detär ju mycket svårare att rida en häst som inte är perfekt byggd, och det är ju oftast de hästarna som amatörerna har. Tyvärr är det fär långt för mig att åka på den, hoppas att hon kommer upp till Sthlmstrakten!

Hästarna är det definitivt inget fel på.

Inte var det något att anmärka på dessa ekipage, tyckte det var mycket väl genomtänkt. Lokala eller inte........
Det var ett nöje att både se och höra Kyra under en dag tycker jag och även allt runtomkring var mycket välarrangerat. Mycket intressant att se henne rida och visst blev man lite inspirerad!!
Kul att det blir fler och fler tillfällen runt omkring där man kan se och ta del av bra tränares kunskaper.
:rofl:

Va bra!! Nej dom jag tänkte på var inte ens med :p

Måste erkänna att jag blev MYCKET besviken när jag såg vilka som skulle vara med. Hade inte ens lust att gå men som tur var gick jag ändå! Måste säga att Kyra är fantastisk! Hon kan få vilken häst som helst att dansa! Intressant att se hur hon löste de problem som uppstod som med tex. juniorens häst som var ganska trilsk.
Tycker Kungsbacka Ridklubb ska ha ett stort TACK för att de anordnade detta. Mycket bra arrangerat med tanke på att de var ca.600 pers där. :)

Kyra är fantastiskt, det är bara så :D Vilken/vilka hästar satt hon upp på?

Liknande trådar

Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 760
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 609
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 335
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka