kyllera + lindor

L

Lindi

min pålle startar på fredag och efter starten tänkte jag sätta kyllera på alla benen (det gör jag efter alla jobb). Eftersom det är såpass tufft med lopp så vill jag även linda honom på natten. Leran kommer antagligen ha torkat när vi kommer hem på natten, men man vill ju inte gärna ha det på paddarna och man kan ju inte linda benen efter att man spolat dom. Är det tidningspapper man brukar lägga emellan? Blir det samma värmande effekt ändå?

Ja tidningspapper lägger man emalln och effekten blir den samma har jag för mig.

för bästa effekt:låt polle stå på kyl ca 10-15 minuter.torka benen lätt med en handduk.ha på leran .papper.paddar.bandage.Ta av dagen efter. :D :bow:

tack! ska kidnappa lite tidningar innan jag kör (snart dax att börja borsta... :crazy:)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145
Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
38 639
Senast: Hajfisk
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här med sommar är fan inget kul. Varför är det så upphaussat? Det är ju hemskt. Idag har jag suttit inne i stort sett hela dagen...
2
Svar
24
· Visningar
2 353
Senast: Lingon
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 644
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka