Kylingekärran 2000 htb-20

K

Krabban

VAd vet/tycker ni om detta släp? Alltså ett boggie -89 med fronturlastning. Vad tycker ni om Kylinge överhuvudtaget?

Kul att höra! :) Hur är den generella uppfattningen? Jag tycker det verkar vara ett väldigt stadigt och rejält släp - stämmer det?

Vi har ett 1300 HT-17 med frontlucka och det går kanon efter bilen, trots att det är enaxlat. :)
Har dock inte fått chansen att provköra med min egna häst i, då vi fortf. lasttränar. :)

Liknande trådar

Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 892
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 919
Senast: Tassa
·
Utrustning Hej Gubben här hemma har nu börjat fundera mer på släp efter helgens akuta trip till kliniken och vi inte hade ett ända släp hemma utan...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: Ketrawzc
·
Ridning Finns det någon tävlingsgren där hästen inte behöver utrustning (typ bett, träns, sadel)? Hästen jag rider nu älskar att bli riden...
Svar
15
· Visningar
1 993
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka