• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Portugal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 860
P

Portugal

Jag håller på att leta mer information om dessa hästar då jag ska börja sammarbeta med en uppfödare, men det är svårt att hitta.

Jag har hört folk lovorda dessa hästar och de säger att de är fantastiska dressyrhästar. Någon som har erfarenhet?

Denna fråga blir det lite gnäg varning på men är det någon som vet en topp tävlingshäst som är KWPN?

Tacksam för svar

Sv: Kwpn

Topp tävlingshäst reggad KWPN är ofantligt många.
Hingst utgår jag ifrån att du menar.
Vilken tidsperiod?
Vilken gren? För det är många topphingstar som lämnar både och.
Om du talar om vilka linjer det rör sig om, blir det mycket lättare att svara. :)
mvh

Sv: Kwpn

ha ha, det känns som om jag behöver läsa på mer, men det känns som om du kan din sak.

Jag vet ärligt talat inte vad uppfödarna har för hingstar och vilken linje de följer,,

men jag får ta reda på det och sen får jag fråga igen, man vill ju ha information från mer än ett ställe.

tackar

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 727
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 153
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
677
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
2 051
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka