kvitt eller dubbel

Brukar oftast vara att extra hinder i avd A (efter banan) ett "lurigt" hinder, om man tar det och klarar det så vinner du dubbla prispengar OM du placerat dig, om du river eller stannar på det så får du din placering men ingen premie, väljer du att inte hoppa det alls så händer ingenting, du får alltså din placering och den "vanliga" premien.

Förstår du vad jag menar?

Jaså , jag trodde det var när man bestämmer själv hur mycket pengar man vill satsa och sedan blir det då kvitt eller dubbelt dom pengarna.

Liknande trådar

Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 136
Skola & Jobb Läser en artikel i tidningen där en man belåtet berättar hur han slutat jobba, flyttat från storstaden till en mindre stad. X hade...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
8 161
Senast: Thaliaste
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 476
Senast: Lillefrun
·
Utrustning Om jag tolkar TR rätt så får man i princip använda vilket bett som helst i hoppningen, stämmer det? Är Bacher bett (det bettet som inte...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama