JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kvinna åtalas för penninghäleri
(Ridsport)
En kvinna från Sösdala har åtalats för penninghäleri. Tre personer satte in pengar på kvinnans konto som förskottsbetalning för en häst, som de sedan aldrig fick.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
En kvinna lämnade sin häst på klinik för avlivning, men hade bråttom därifrån. När veterinär undersökte hästen visade den tecken på att...
Hästnyheter
En häst i Norrtälje led svårt av fång och fick avlivas kort efter en inspektion av länsstyrelsen. Nu åtalas den 57-åriga ägaren för...
Hästnyheter
Tre personer från Sörmland åtalas för djurplågeri. Det efter att trion utsatt åtta islandshästar för allvarligt lidande, varav en häst...
Hästnyheter
En kvinna i Tingsryds kommun i Småland åtalas för djurplågeri. Detta efter att hennes hästar svalt och fick avlivas.
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Tog afk och åkte hem två timmar tidigare. All pollen håller på att ta död på mig 😅
Jag medicinerar men bihålorna är helt fucked up och...
Bison
4 minuter sedan
Svar: 769
Visningar: 30 721
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag stör mig på att maken frångick planen och freestylade dagens middag då han hittade kraftigt rabatterad färsk fisk i affären, så jag...
Mineur
5 minuter sedan
Svar: 1 309
Visningar: 65 242
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Fast om hon jobbar natt känns det helt orimligt att hunden inte klarar att vara ensam 1(!) timme i mörker?
sidensvans
7 minuter sedan
Kattbilder #10
Övr. Katt Jag har ju också siameser. Den äldre kunde öppna dörrarna inne. Den ohängda odågan lärde sig öppna ytterdörren. Så nu har vi en hal...
Vinur
56 minuter sedan
Svar: 571
Visningar: 29 948
Katt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Skällde på Lillen å sa att använder du inte din fotölj kan vi ju slänga den. Han har vägrat den I nån vecka... kommer tillbaka in..
LadySara
Idag kl 20:42
Svar: 1 120
Visningar: 58 081
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är det enda Gissa ratar oxå, men med en ordentlig klick vaniljsås så går även det ner :D
dobbis
Idag kl 20:36
Svar: 1 193
Visningar: 70 304
Hund