Kvällspromenad

Cheeserica

Trådstartare
Matteeeee, det är varmt och soligt ute! Jag vill inte vara instängd här hemma, jag vill ut!!

Äntligen!!!! Selen är på, nu ska det bli promenad! Matte skynda skynda, där ute finns solen!

1.jpg

Vilken stark lampa det där var, den bländar... Men åh, en liten pippi, komsi komsi... Smask!

3.jpg

Hallåååå, någon här som hör mig??? Gnäll gnäll...

2.jpg

Titta, jag är jätteduktig på att gå i snöre, springer så snällt bredvid matte!

4.jpg

Matteeee, jag vill inte gå längre!! Det är en massa grus här som gör ont på tassarna! Lyft upp mig! Gnäll gnäll!

5.jpg

Det här var mycket bättre! Mjukt och skönt, här parkerar jag mig ett tag.

6.jpg

Papparazzi-matte i farten igen ser jag... *suck*

7.jpg

Dumma dig matte! Hur gick det här till??? Gnäll gnäll...

9.jpg

Nej, nu var det inte roligt längre, nu går vi hem!!

8.jpg

Sv: Kvällspromenad

Här bor jag matte, öppna dörren!

10.jpg

Men stopp matte, varför går du förbi våran dörr?? Vadå en våning till?

11.jpg

Nu är jag i alla fall rätt!

12.jpg

Jag öppnar dörren matte!

13.jpg

En till dörr, här gäller det att trycka på ordentligt. Nu är vi hemma!

14.jpg

Tillbaks i favoritfåtöljen, nu gäller det att vila ordentligt. Hej på er för denna gång!

dimma246.jpg

/Dimma

Jaa, hon älskar att gå ut men när hon väl är ute så låter det minsann som att man är en riktig kattplågare. *suck* Jag vet inte vad hon förväntar sig?? :rofl: Hon pratar mycket hemma också men ute så är det nästan konstant babbel.

Mammasele ja... :D Denna har hon haft nästan sen hon var kattunge, men så vet jag ju inte hur mycket tjockare de blir just där selen sitter. Man får väl vara lite försiktig med tryck runt magen annars, men jag tror inte det borde vara någon fara.

/Erica

Nä, selen sitter ju runt revbenen, där är det nog inte så farligt. Man får väl låta bli att dra tag i henne nått. Motion är ju bra för alla oavsett tillstånd. Hon kommer nog inte orka så mycket sista veckan/veckorna i alla fall.

Bild 7 och 9 var underbara! Fast har hon ingen sele på 9:an?

Hon kan verkligen göra förgrymmade miner iaf. :D

Så söt man kan vara då! Och verbal tycker jag det ser ut som ;)
Tänk att den där vackringen ska ha beppar.. Jag har glömt att säga GRATTIS!! Tror jag minsan! :D

Jodå, hon har både sele och koppel på sig på alla bilder. ;) Men på den bilden så ligger kopplet längs marken och hon kliver nog över det på bilden (jag har låst det i långt läge alltså, för att det inte ska skymma kameran) och selen göms i pälsen.

Japp, sötnosen ska äntligen få små ragdollbebisar! :love: De beräknas komma runt 7 maj, så det blir lång väntan tills dess! ;)

/Erica

Liknande trådar

M
Katthälsa Hejsan, Jag vill börja med att förklara hur jag har hamnat i den här ohållbara situationen: För fem år sedan träffade jag en kille...
2
Svar
20
· Visningar
3 995
Senast: bengeten
·
G
Övr. Hund ... när matte inte är med? Många av er vet ju att Arwen morrat och nafsat efter husse när hon legat i sängen och han kommit och lagt...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 415
Övr. Hund Scenario. Medryttare till häst A har med sin hund i stallet, en blandning mellan border collie och springer. Väldigt borderaktig...
Svar
8
· Visningar
950
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Cezzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama