Kvalitetsbedömningar - var?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Gisburne
  • Startdatum Startdatum
G

Gisburne

Var hittar man tid och plats till kvalitetsbedömningar för ponnyer? Letade på SH's hemsida, men hittade bara sommarpremieringar, utställningar och 3-årstest. Säsongen är väl kanske redan över, kan jag tänka mig, men jag har ju inget att visa i år utan tänker mest inför nästa år när mitt sto ska visas. Skulle vilja veta vilka platser som kan tänkas vara aktuella så man vet hur långt man måste åka, mellan tummen och pekfingret. (Förut var det ju på Jälla utanför Uppsala, vilket är nära mig, men jag har hört nåt om att de inte har haft någon kvalitetsbedömning där de senaste åren?)

Sv: Kvalitetsbedömningar - var?

Men asså, jisses... Inte en enda i mellan-Sverige? Halland, Skåne, Sundsvall etc., men ingenting däremellan?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 960
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 418
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 896
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 257
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V