Kvalitetsbedömning för halvblod

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mycket_irriterad
  • Startdatum Startdatum
M

mycket_irriterad

Är det någon som ska visa eller har vistat sina hästar på kvalitetsbedömningen i år?

hur har det gått, alternativt var ska ni visa?

Sv: Kvalitetsbedömning för halvblod

Ska inte visa någon men kommer troligtvis att åka och titta! Den 11/9 i Halmstads Ridhus har jag för mig att det är här.

Jag ska visa mitt sto i Skövde imorgon (Lördag 4/9). Håller tummarna...

Då ska jag också dit. :smirk:

Vad är det för häst du slka visa??

Lycka till förresten!!

Då kanske vi ses?

Nej, föresten det gör vi nog inte för jag fick hem katalogen för uppsamlingsheatet till premieringen dit jag anmälde mitt ungponnysto...det är ju naturligtvis den 11/9 kl 0900...(Hanaskede, Axvall). Du får ha det så roligt i alla fall!

Senast ändrad av en moderator:

nr. 35 Herona (Homosassa xx- Stanford) visade jag. Gick väl ok..., men det är bättre att hon var jämn rätt över än något bottenbetyg. Fälttävlan framöver... Hamnade i mitten på både hopp o dressyr o snällast av alla hos veterinären :).

Hur gick det för dig o vem visade du?
/Lina

Senast ändrad av en moderator:

Två av mina uppfödningar ska visas nästa helg, 11-12/9. Nagila (-99 e Master - Torboldt, har haft föl) på Strömsholm och Legesh (-00 e Tip Top - Torboldt).

Tack och lov ska inte jag visa dem, men jag kommer att vara med på endera stället, beroende på datum.

tackar det hoppas jag med, men vad som helst kan hända och skitar inte för högt för konkurensen är mycket håradre nu än vad den var då, så egentligen skiter jag i poängen jag vet att jag kommer ha med mig en bra häst hem ändå.

Visst är det hårdare, men det gick ju jätte bra förra året, så det kan gå precis lika bra i år. Visst kan man skita i poängen (inte rent ut så) poängen kan ju vara bra att ha OM man skall sälja. Sedan vet man ju oftast med sig om man har en bra eller en mindre bra häst.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 375
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?