Kvalificering?!

G

glittertuss

Har letat förgäves på ridsport.se efter svar på min fråga. Hittade bara kval-uppgifter om vad som gäller för att få starta FEI-klasser på Elit/Nationell tävling på ponny.

Om jag vill starta ett FEI program på REGIONAL tävling (t.ex. Inledande eller Lagtävlan), måste jag då ha visat ngt resultat (kvalat) för att vara startberättigad?!

:bow: för svar!

FEI på nationell/elit så behöver du 62% i FEI inledande eller LA:P1 eller LA:P2. Det krävs inga kval för att få rida FEI på regional nivå. FEI lagtävlan finns inte på regional.

Liknande trådar

Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 842
Senast: Amanda_F
·
Dressyr Sista dagen att pumpa in förslag till nästa års TR och jag sliter med vad jag tycker om kvalreglerna 😅 Vad tycker ni? Har ni lämnat in...
Svar
3
· Visningar
2 835
Senast: Fiorano
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 060
Senast: fio
·
Dressyr Hej! Jag har tävlar en lokal LB på över 62% i höst och nu tränar jag och min ponny på LA/MSV nivå men har inte tävlat i det efter som...
Svar
4
· Visningar
4 018
Senast: hola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Kattbilder #10