Kvalborg och Valborg

Sv: Kvalborg och Valborg

Man får väl ligga ner under broarna och inte bygga så höga flottprydnader/göra dom avtagbara ;)
Men när folk är fulla så vill dom ju stå o gapa o skrika. Dessutom är dom ju odödliga då och vill utmana ödet :meh:

Sv: Kvalborg och Valborg

Men när folk är fulla så vill dom ju stå o gapa o skrika. Dessutom är dom ju odödliga då och vill utmana ödet :meh:

Nu är väl alkoholreglerna på Fyrisån värre än de vanliga på sjön just på valborg, så iaf de officiella deltagarna är inte påverkade av nåt.

För övrigt så fortsätter jag min tradition med att inte fira valborg i Uppsala, känns som jag har gjort det tillräckligt.
Är ledig och kanske tar en ridtur om vi har tillgång till hästarna, annars blir det nog bara hemmafix.

Liknande trådar

S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 585
Senast: moonstruck
·
S
Övr. Barn Jag är tillsammans med en man sedan ca ett år tillbaka och han har 2 barn (2 och 3 år iår) tillsammans med en annan kvinna. Deras... 2
Svar
23
· Visningar
5 858
Senast: lobell
·
Övr. Hund Kom igen och dela med er! Det kan ju knappast vara bara jag som har en kanske lite FÖR ouppfostrad hund som allt som oftast försätter... 5 6 7
Svar
128
· Visningar
19 209
Träning Eftersom jag har allmänt tråkigt så tänkte jag se till att få igång en liten diskussion :devil: Lite nyfiken på hur ni skulle lösa... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 082
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Få bort kisslukt?