Kvala till SM?

Sv: Kvala till SM?

Ja precis, annars vore det ju lite konstigt :D

Jag är inte lite avis på dig! Nu räknar jag med att du uppdaterar med lite nya bilder ;)

/Anna

När måste man senast anmäla sig till sm? Vet någon det?
Om man är mer och kvalar i mitten av juni, kan man då fortfarande anmäla sig? :confused:

Man måste anmäla sig innan sista anmälningsdatumet för SM och det kommer stå i proppen (om det inte redan gör det).

Om du tror att du kvalar på en tävling som är EFTER sista anmälningsdatumet så anmäler du dig ändå och skriver in detta på Övriga upplysningar. Det har jag fått göra ett år.
Om man inte kvalar så får man bara stryka sig :)

Tack för alla svar! :D Hjälp mig super mycket. ;)

Har inte varit hemma förrän nu så jag har inte haft tid att skicka iväg ett mail men det ska jag försöka göra snarast :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Liv Svensson, 11, har kvalat in till både inomhus-SM och utomhus-SM, tillsammans med hästan, Quintus. I helgen var det dags för...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
265
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025