Skaune

Trådstartare
En häst som inte har startat på 8 månader måste ju kvala om. Måste hästen kvala om i både sulky och monté för att kunna starta i båda disiplinerna eller räcker det med bara ett kval i det ena eller det andra?

Sv: Kval

men måste dom inte kvala om i båda om hästen ska starta i både monté och sulk? eller är jag helt ute och cyklar :crazy: :D

Sv: Kval

Ett kval låter bra, lättare att komma igång så. Hästen ska iof starta i båda disiplinerna, och var kvalad till och har startat i båda innan. Det var därför jag blev osäker.

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
384
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 480
Ekonomi & Juridik Vi sitter och tittar på mark där vi gärna skulle starta upp en hästverksamhet. Det kluriga är att veta vad man kan räkna med för...
2
Svar
21
· Visningar
1 668
Senast: Magnum
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka