Anyo

Trådstartare
Har en liten fundering, eller rättare sagt jag undrar om jag fattat rätt helt enkelt.
Jag har kvalat till Msv A och planerar starta det senare i vår. Får jag även rida regional stg på msv a kvalet ? För sen är det ju kval nationellt på 62% av tre dommare. Hur funkar det sen längre upp från stg till int ? är det samma kval som gäller där också?

Det vet jag väl , jag ville mest kolla om jag har uppfattat dem rätt .

ok jag läste ditt inlägg som en fråga, men som sagt så står alla kvalregler där. Har du kvalat till MsvA har du även kvalat till St George men det är ju nya kvalregler from nästa år så har du inte startat MsvA än så tror jag du måste ha kvalat i rätt klass, kolla upp det annars får du kvala om i rätt klasser.

ok jag läste ditt inlägg som en fråga, men som sagt så står alla kvalregler där. Har du kvalat till MsvA har du även kvalat till St George men det är ju nya kvalregler from nästa år så har du inte startat MsvA än så tror jag du måste ha kvalat i rätt klass, kolla upp det annars får du kvala om i rätt klasser.
När jag läser det själv så håller jag med dig . Hihi . Det har jag också grunnat på med enligt de som kontaktat förbundet så gäller de som är kvalade enligt tr 2016 för kommande är, och de som har ex ett kval kvar måste kvala i B:5 . Men det måste jag luska vidare i och fråga dem själva för i Tr står det något med Msva att det gäller om man startar på 62. Det var någon diskution om detta i en grupp på fb gällande just dessa kval . Ska kolla upp detta och se :)

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: Snurrfia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 397
Senast: Freazer
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 523
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 744
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar