• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Mr Steven
  • Startdatum Startdatum
M

Mr Steven

Idag kvalar äntligen mitt ston som jag haft problem med korsförlamning på...Hoppas nu att det går bra och att hon inte får nån ny känning
Håll tummarna

Sv: Kval idag

Lycka till !! Hoppas det går bra efteråt oxå...
Tala gårna om hur det gick !

YES F*n va skönt.....men shj höll på och fixa en riktig j*vla olycka vår häst låg i hans rygg .han får galopp varvid han sliter tag i sin häst våran har inte en chans att stanna eller flytta på sig å det blir tvär stopp...varvid monte hästen bakom trampar sönder vårat hjulskydd på höger hjul.....skit äckligt ....kunde ju ha fastnat!
men våran skötte sig ändå och gick 21.0 med den störningen och inga känningar efteråt:banana:

hej jag kan hjälpa dig ge hästen vanlig jäst så komer problemen bli mindre, prova det i en vecka, torr jäst i fodret direkt annars ska det blötas upp vänliga hälsningar tuija

tuija skrev:
hej jag kan hjälpa dig ge hästen vanlig jäst så komer problemen bli mindre, prova det i en vecka, torr jäst i fodret direkt annars ska det blötas upp vänliga hälsningar tuija
oki tack för tipset men hon fungerar utmärkt nu!

åååh va skönt hon kändes hur fin som helst i dag:) .hon har tagit kvalet jätte bra...snart blir det start

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 206
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
993
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka