Kursat idag

Mysgrisen

Trådstartare
Idag har jag och mina kompisar på klubben haft en otroligt givande och rolig dag. Hela dagen har vi haft kurs med Maria hagström.

Väldigt många liljeholmens har tänts. Både när jag gick för henne och när mina kompisar gjorde det.

Så nu ska jag fixa ett litet lammskinn på snöre, för det älskade min annars måttligt föremålsintresserade hund att leka med! Han var helt galen på det!

Sv: Kursat idag

okaj :) tyckte jag kände igen namnet men jag hade nog fel.. vi ska på en speciel valpkurs eller någon klichkurs aja, tyckte hennes namn påminde om den som skulle hålla i den kursen men det var det nog ej :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 445
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 507
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 665
Senast: Zewz
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 479
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka