Kurs med Ronny

U

unicque

Jag blir så nervös!! Jag ska rida för Ronny Åman till helgen, det ska bli jätte kul, men jag blir så nervig, jag har bara tagit några westernlektioner tidigare, men man är ju där för att lära sig :confused: Å han ska väl ha nån att skratta åt också :p

Grattis skatta dig lycklig ... Ronny är jättebra att rida för. Anpassar sig för varje häst och ryttare. Tala om för honom när du kommer in att du är ny i gemet så lägger han det på en nivå som ni både du och hästen klarar...
Ha det jättekul och var inte nervös... Ronny är supertrevlig

Bjud honom på varm blåbärssoppa och hälsa från mig så kommer han smälta som vax i dina händer.

Han är den snällaste människa som jag träffat, så du kan vara lugn.

/Håkan

Skönt att höra!! Har varit på flera kurser med honom tidigare, men har bara varit åskådare då,det enda tråkiga är att jag inte kan ha med min egen häst, hon ska föla snart. Men jag ska få låna en som är helt ok.

Äsch! Ha inga förväntningar och lyssna och lär så blir det jättebra! Själv ska jag rida för Peter Ljungberg i helgen. Ska bli superkul! :)

Hur är Ronny med unghästar? Någon som haft sin unghäst hos honom? Undrar eftersom jag har en spekulant på min unghäst som rider för honom?

Mayara

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 453
Senast: Nepenthe
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 751
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 684
Senast: TeamLundVer
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama