kurs med John Moore

K

karena97

Jag skulle gärna vara med på en kurs med John Moore. Är det någon som vet om han ska arrangera någon i Sverige och om det finns möjlighet att vara med?:confused:

Sv: kurs med John Moore

Är på en clinic nu torsda o freda precis kommit hem.
Han har en hemsida där står d säkert.
Eller ngn annnan som har koll på d?

Jag vet att han kommer har en 5 dags Camp i Dalarna i Augusti. Det kommer vara rolig.

Han skall komma tillbaks till Stenungsund till hösten, då har jag bokat plats!

Ja som nån skrev är det ju lättast att kolla på hans hemsida för att se om det finns nån kurs i närheten av dig!

Själv har jag varit på kurs med honom två år i rad och redan efter en dag va jag helt frälst! Han är helt klart en fantastisk hästmänniska och min nya mentor inom hästhantering! :love:

Synd, men jag tror det på lördag att det blir öppet till publiken, kanske du kan komma då.

Han har hållit kurser i Gränna några gånger. Ska kolla med en kompis som varit med om hon vet när/om han kommer.

Liknande trådar

Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Mat Blev nyfiken när det fanns fingerlime i butiken. Men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska använda den till :confused: . Finns det några...
Svar
4
· Visningar
329
Senast: dobbis
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 228
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V