Kupp... vem ska mer representera sverige på malta?

Humelibumlan

Trådstartare
Stall Rosa har en "egen kupp" och jag tycker det vore kul att få se Dennis Ek få köra på malta :D :bump: :banana: :bump:
Kom igen och hjälp till : Stall_Rosa och följ sen instruktionerna :rofl: :rofl:

Njea... inte personligen...
vi har haft mailkontakt och han är hemskt rolig.. :rofl: han har ju sveriges sämsta travhäst! :p

Sämsta?? :rofl:

Vad har den (inte) presterat då? :cool:

Kollade in hemsidan lite, och han verkar då vara lite lustig... ;)

Har oxå röstat på honom, visst behöver de lite rosa fägring på Malta!!? :rofl:

Verkar vara en humoristisk kille & dessutom älskar jag kupper så självklart har jag röstat på honom :-)

Nu är det en röst till.......vi drar väl till Malta på en liten semesterresa om han blir uttagen, eller....... :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 382
Senast: Grazing
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka